5 Kasım 2012 Pazartesi

Yerelgundem.com Sitesinde Yayınlanan Röportajım

ADNAN HOCA'NIN EN STRATEJİK MELEĞİ AMERİKAN KÜLTÜRÜ MEZUNU AYLİN KOCAMAN



ADNAN HOCA İLE NASIL TANIŞTI?


Yusuf İNAN : Adnan Hoca ile nasıl tanıştınız?

Aylin KOCAMAN : Çok yakın bir akrabam uzun yıllardır hocamızı tanıyordu. Üniversiteye gittiğim dönemde beni de kendisi ile tanıştırdı. Dünyada gördüğüm en etkileyici ve akıllı insandır hocamız. Ilk gördüğüm anda da aklına, kararlılığına, gözlerindeki derin anlama hayran olmuştum. Hala her gün o hayranlıkla bakarım hocamıza.

MÜHENDİS BİR BABANIN KIZI...

Y. İNAN : Nasıl bir aile yapısından geliyorsunuz?

Aylin KOCAMAN : Ailem modern, Atatürkçü bir ailedir. Özgür fikirlidirler, fikirlere saygılıdırlar. Bana da daima saygı duydular ve daima güvendiler. Babam inşaat mühendisiydi, kendisini 3 yıl önce kaybettim. Oldukça akıllı, çok güzel ahlaklı ve dürüst bir insandı.

Annem ise çok şeker, neşeli, sevimli, dürüst ve güzel kalpli bir insandır. Beni de, hocamızı da, arkadaşlarımı da çok sever.

Arkadaşlarım da anneme çok düşkündürler. Hocamız güzel ahlakı ve ince düşüncesinden dolayı daima ailemi korumuş, zor zamanlarında onların hep yanlarında olmuştur.


Bir ailenin nasıl korunup kollanması gerektiğini ben değerli Hocamdan öğrendim. Aile konusuyla ilgili bizlere iftira atmaya kalkanlar neden sadece iki ailenin attığı iftiralara bu kadar önem veriyorlar da geride kalan 300 aileyi görmezden geliyorlar?

Bu gerçekten şaşırtıcı. Biz yaklaşık 300 kişiden oluşan bir topluluğuz ve bizim ailelerimiz hocamızı çok fazla sever ve kendisine saygı duyarlar. Tıpkı bizim gibi ailelerin de pek çoğunun namaz kılmasına Hocamız vesile olmuştur. Allah’ı tanımalarına, dinlerini sevmelerine, mutlu, huzurlu olmalarına Hocamız vesile olmuştur. Sadece benim ailemin değil camiamızdaki her ailenin maddi manevi tüm zorluklarında Hocamız yanlarında olmuştur. Hocamız dünyada gördüğüm en vicdanlı insandır.

ADNAN OKTAR İLE TANIŞTIKTAN SONRA NELER YAŞADI?

Y. İNAN : Adnan Hoca ile tanıştıktan sonra aile ve arkadaş çevrenizden nasıl tepkiler aldınız?

Aylin KOCAMAN : Ailemden hiçbir zaman olumsuz bir tepki almadım. Hocamızla tanışmadan önce namaz kılan bir insan değildim. Ailem, namaza başlamam ve dindar bir insan olmamdan dolayı oldukça memnundu. Arkadaş çevremde elbette farklı düşüncede olan, dindar olmamı tasvip etmeyen kişiler oldu. Fakat Allah bana 300 değerli insandan oluşan yeni arkadaşlar, kardeşler verdi. Ardından Allah milyonlarca kardeşimize bizi tanıttı. Onlar da bizi çok seviyor, sürekli izliyor, takip ediyorlar.

KUR'AN VE RİSALE-İ NUR OKUYOR...

Y. İNAN : Dini konularda hangi kaynaklardan besleniyorsunuz?

Aylin KOCAMAN : Kuran benim hayatımdır. Her sabah namazında Kuran okurum. Her gün Kuran okurum. Güne Kuran okuyarak başlarım. Kuran’ı sayısız kere baştan sona okudum. Fakat her gün ayet okuyuşumda sanki o ayeti ilk defa okuyormuş gibi etkilenirim. Risale-i Nur’lardan da okurum. Üstad Bediüzzaman Hazretlerinin eserleri muhteşemdir. Ayrıca Hocamızın biliyorsunuz 300'den fazla eseri var. Bunların tümünü okudum elbette.

Muhteşem hazinedir bu eserler. Ayrıca harunyahya.org sitesinde de Hocamızın sürekli olarak makaleleri yayınlanır. Bunları yakından takip ederim. Hadisler, özellikle de ahir zaman hadisleri okuduğum dini kaynaklar arasında en önemlilerdendir.

Bunların dışında Tevrat ve İncil de okurum. Her ikisinin tamamını okudum, zaman zaman da içinden bölümler okurum. Biliyorsunuz Tevrat ve İncil zaman içinde tahrif olmuş kitaplardır. Fakat içlerinde tahrif olmamış Kuran ile mutabık bölümler vardır. Bu bölümler, Kuran ayetinde de belirtildiği gibi birer hidayet kaynağıdırlar. Bu bölümleri okumak isteyen kardeşlerimiz Hocamız’ın İncil’den Güzel Sözler ve Tevrat’tan Hikmetler ve Güzel Öğütler kitaplarını okuyabilirler. Bu kitaplarda Tevrat ve İncil’in sadece Kuran ile mutabık olan bölümleri alınmıştır. Bu kitaplar, tüm diğer Harun Yahya eserleri gibi harunyahya.org sitesinden ücretsiz indirilebilir.

RİSALE-İ NUR OKUYORLAR AMA NURCU DEĞİLLLER...


Y. İNAN : Adnan Hoca bir sohbetinde sizler için Risale-i Nur okuyor demişti. Siz modern Nurcu musunuz?

Aylin KOCAMAN : Risale-i Nur Külliyatı’nı çok fazla okuyoruz. Çünkü Bediüzzaman Said Nursi, derin bilgiler içeren beş bin sayfalık Risale-i Nur Külliyatı ile milyonlarca insanın hidayetine vesile olmuştur. Bediüzzaman Said Nursi, 20. yüzyılda yetişmiş en büyük İslam alimlerinden biridir. Hicri 13. asrın Müceddidi olarak, İslam’a yaptığı hizmet ve Müslümanlara gösterdiği ışık, geleceği aydınlatan özelliktedir. Eserlerindeki hikmetli üslup ve anlatım çarpıcılığı ile materyalist felsefeyi çürüten yaratılış hakikatlerinin, akıllara ve vicdanlara yerleşmesine vesile olmuştur. Bizler elbette Üstad Bediüzzaman Hazretlerinin takipçileriyiz.

MEHDİ GELDİ ŞU AN YAŞIYOR...


Y . İNAN : Mehdi konusunda ne düşünüyorsunuz? Adnan Hoca Mehdi ile ilgili açıklama yaparken Said Nursi ve Risale-i Nur'un Mehdi olmadığını, Mehdi'nin Risale-i Nur'u rehber kabul ederek uygulayacağını bu işaretle Mehdi'nin şahıs olduğunu söylemişti. Siz hala Mehdi'yi bekliyor musunuz?

Aylin KOCAMAN : Hazreti Mehdi, Ahir zamanda gönderileceği Peygamber Efendimiz tarafından müjdelenmiş olan, Müslümanları zulüm ve sıkıntı ortamından kurtaracak, yeryüzündeki fitneleri ortadan kaldıracak, tüm dünyaya barış, adalet, bolluk, huzur, mutluluk ve refah getirecek kutlu bir şahıstır. Peygamberimiz'den aktarılan sahih hadislere göre Hz. Mehdi, çeşitli hurafelerle, batıl inanç ve uygulamalarla aslından uzaklaştırılmış olan dini özüne döndürecek, Hz. İsa ile buluşacak, Allah'ın izniyle yegane hak din olan İslam'ı yeryüzüne yerleşik kılacaktır.


Said Nursi Hazretleri, Hz. Mehdinin şahsı manevi olmadığını bilakis kendi asrından yüzyıl sonra yani günümüzde gelecek olan bir şahıs olduğunu eserlerinde defalarca anlatmıştır. Risale-i Nur külliyatında 36 ayrı yerde 38 defa Hz. Mehdi’nin bir şahıs, bir zat, bir insan olduğu ifade edilmiştir.

Ben Hz. Mehdi’nin geldiğine inanıyorum, Çünkü peygamberimiz (SAV)’in, Hz. Mehdi gelmeden once yaşanacağını söylediği yüzlerce alamet gerçekleşmiştir.

KIYAMET ÇOK YAKIN...

Hadislerde Peygamber Efendimiz (sav.), Hz. Mehdi (a.s.)’ın çıkış alametlerinin adeta “tesbih taneleri gibi” arka arkaya meydana geleceğini, bu gelişmenin de Hz. Mehdi (a.s.)’ın çıktığının habercisi olacağını açık bir şekilde bildirmiştir. Bunlar şu anda gerçekleşti. Dolayısıyla Hz. Mehdi hayatta şu anda. Bu çok büyük bir müjdedir. Zaten Mehdi’nin çıkışı için başka bir zaman yok. Kıyamet çok yakın. Allah’a, bu güzel ve kutlu dönemde beni yarattığı için daima şükrediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder